Przed wyborem lokalizacji, zapoznaj się z informacjami

  • Realizacje voucherów prezentowych odbywają się w weekendy (sobota i niedziela).
  • Dostępne terminy ustalane są na ok. miesiąc w przód. Jeśli na przestrzeni najbliższego miesiąca wszystkie terminy są już zajęte lub pozostawały ostatnie, pojedyncze miejsca, to znak, że w najbliższym czasie utworzymy kolejne dostępne terminy.
  • Jeśli kończy Ci się voucher, a chcesz go zarezerwować, najważniejsza jest rezerwacja przed końcem jego ważności. Realizacja może nastąpić po przekroczeniu tego terminu.
  • Więcej informacji znajduje się na podstronie z najczęściej zadawanymi pytaniami (F.A.Q.).
  • Zmiana lub anulowanie terminu przeżycia jest możliwa, najpóźniej 5 dni przed terminem realizacji (najlepszą formą zmiany/anulowania terminu będzie odpowiedź na maila potwierdzającego rezerwację).

Wybierz lokalizację

Dokładna instrukcja rezerwacji:

1. Wybierz Typ Wizyty (określ na jaki przejazd posiadasz voucher, czas trwania, ilość osób)
2. Wybierz Partnera, od którego pochodzi voucher (gdzie został zakupiony).
3. Wpisz nr vouchera.
4. Wybierz jeden z dostępnych terminów (będzie to możliwe po wybraniu typu wizyty).
5. Wybierz godzinę i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami rezerwacji.

Dokładna instrukcja rezerwacji:

1. Wybierz Typ Wizyty (określ na jaki przejazd posiadasz voucher, czas trwania, ilość osób)
2. Wybierz Partnera, od którego pochodzi voucher (gdzie został zakupiony).
3. Wpisz nr vouchera.
4. Wybierz jeden z dostępnych terminów (będzie to możliwe po wybraniu typu wizyty).
5. Wybierz godzinę i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami rezerwacji.

Dokładna instrukcja rezerwacji:

1. Wybierz Typ Wizyty (określ na jaki przejazd posiadasz voucher, czas trwania, ilość osób)
2. Wybierz Partnera, od którego pochodzi voucher (gdzie został zakupiony).
3. Wpisz nr vouchera.
4. Wybierz jeden z dostępnych terminów (będzie to możliwe po wybraniu typu wizyty).
5. Wybierz godzinę i postępuj zgodnie z kolejnymi krokami rezerwacji.